Dank jullie wel!!!!

Lieve kinderen, beste ouders,

Wat hebben we een heerlijke verjaardag gehad. We werden verrast met een echte feestmuts. Daarna kregen we allebei een schort met jullie handjes erop. Dat hebben jullie stiekem gedaan terwijl ik dacht dat er luizencontrole werd gehouden. Wat kunnen jullie goed een geheim bewaren! En thuis kunnen we jullie lievelingsrecepten klaarmaken, die in een mooie map bewaard worden. En dan ook nog een ‘hightea bon’! Wat een verwennerij. Enkele kinderen hadden ook apart nog iets meegenomen of gemaakt. Daarbij hing er een heel gezellige sfeer in de klas. Er is gezongen en gedanst.We hebben spelletjes gedaan en bingo gespeeld. Lekker buiten gegeten. Naar een optreden gekeken. Kortom, een fantastische dag. Voor mij de laatste verjaardag op school. Daarom extra bijzonder.

Dank jullie wel, namens juf Monique en juf Lida.