Welkom in de kleutergroep Gorilla’s

In groep 1/2, bij de Gorilla’s, is het heel gezellig. Na de zomervakantie starten we met 20 kinderen. Juf Nina staat op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag voor de groep. Op donderdag staat juf Kitty voor de groep.

De eerste weken van het nieuwe schooljaar gebruiken wij altijd om te wennen aan elkaar, de regels te bespreken, zelfvertrouwen te kweken en staat de groepsvorming centraal.

Gedurende het schooljaar komen er verschillende thema’s aan bod. Ook maken wij soms een uitstapje naar bv de kinderboerderij.

Dit schooljaar zullen we zeker ook weer op het Leerplein te vinden zijn. Daar gaan we taal- en rekenspelletjes spelen, maken we wat lekkers in de keuken en gaan we bouwen met constructiemateriaal.

Vorig schooljaar zijn we begonnen met Engels en zullen daar dit jaar mee verder gaan in de klas.

Wij hopen op een gezellig en leerzaam schooljaar!

Juf Nina en juf Kitty.