Kindcentrum NOVA locatie de Noord

Kindcentrum Nova is ontstaan uit een intensieve samenwerking van sterke, onafhankelijke partijen met ieder hun eigen expertise. Op verschillende locaties hebben zij hun krachten gebundeld tot één pedagogische visie die bestaat uit de beste inzichten van alle partijen. Daaruit is een nieuw concept ontstaan waar de naam Nova naar verwijst. Nova betekent namelijk ‘nieuw’ in het Latijn. Een andere betekenis van Nova is ster. De ster vormt het midden van het logo en staat voor de kinderen. Zij zijn het stralende middelpunt van Kindcentrum Nova.

Waarom Kindcentrum Nova locatie De Noord?

• Van peuter tot aan de middelbare school
  • Ondersteuning door pedagoog en intern begeleider onderwijs
  • Doorlopend aanbod Engels vanaf 2 jaar
  • Eigentijds, modern onderwijs gericht op talentontwikkeling
  • Leuke sport- en cultuuractiviteiten.

Klik op deze link voor Meer informatie over de Kindcentra Nova van OZHW.

Partners van Kindcentrum Nova locatie De Noord:

Naast Yes!Kinderopvang en obs de Noord kunt u meerdere partners in het gebouw vinden, te weten:

• Brede School Ridderkerk Oost: In de Brede School kunnen kinderen meedoen met allerlei activiteiten na schooltijd. Meer informatie kunt u vinden op hun website www.bredeschoolridderkerk.nl
  • Kid&Fit oefentherapie: kinderoefentherapie voor kinderen met een motorisch probleem. Meer informatie kunt u vinden op hun website www.kidenfit.nl
  • Logopedie de Spraakfabriek: therapie voor alle voorkomende logopedische problemen. Meer informatie kunt u vinden op hun website www.despraakfabriek.nl of klik op deze link voor meer informatie over de Spraakfabriek.
  • Kinderpraktijk Chuen: een praktijk die ondersteuning biedt aan kinderen van 4 t/m 15 jaar. Ieder kind is welkom, in het bijzonder hoog gevoelige kinderen en kinderen die te maken hebben met rouw. Meer informatie kunt u vinden op de website www.chuencoaching.nl