Welkom in de kleutergroep Gekko’s

In groep 1/2, bij de Gekko’s, is het heel gezellig. We starten onze groep met 22 kinderen samen met juf Demi op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Op woensdag staat juf Kitty voor de groep.

De eerste weken van het nieuwe schooljaar gebruiken wij altijd om te wennen aan elkaar, de regels te bespreken, zelfvertrouwen te kweken en staat de groepsvorming centraal.

Wij hebben ons eigen versje: Ik ben ik, jij bent jij en samen zijn wij de Gekko’s en horen wij erbij.

Wij werken met thema’s. Hierover wordt u regelmatig geïnformeerd. Ook maken wij soms een uitstapje naar bijvoorbeeld de kinderboerderij of een theatervoorstelling.

We hopen dit schooljaar weer op het Leerplein te zijn. Daar gaan we taal- en rekenspelletjes spelen, maken we wat lekkers in de keuken en gaan we bouwen met constructiemateriaal.

De English corner is weer in het lokaal te vinden en we gaan weer regelmatig met Monkey praten en zingen.

Wij maken er een fijn jaar van waarin we hopen van en met elkaar veel te leren.

Juf Demi en juf Kitty.