Kerstviering in groep 7

Gisteren hadden wij op school natuurlijk de kerstviering. ’s Ochtends hebben de kinderen nog 2x de kerstvoorstelling gespeeld en ’s avonds was dan het kerstdiner. Iedereen had wat lekkers meegenomen! Vooraf hebben we met z’n allen geproost op een gelukkig en gezond nieuw jaar. Aan het eind van de avond zijn we nog even op de foto gegaan.

Vanochtend hebben we nog even gewerkt en de klas alvast klaar gemaakt voor het begin van 2018. In de middag mochten de kinderen spelletjes doen, er kon een film gekeken worden en zijn we nog even naar buiten geweest. Naomi F. heeft nog voorgelezen bij de Guppy’s. De kinderen hebben een hele leuke laatste dag van het jaar gehad.

Via deze weg wil ik iedereen een prettige Kerst en een voorspoedig 2018 wensen. Fijne vakantie!