Leerplein

Ook vandaag waren de kinderen van groep 6 weer te vinden op het leerplein. We werken nog steeds met hetzelfde circuit als vorige week.

De kinderen die hebben gekookt, konden geen genoeg krijgen van de gemaakte macaroni. Zelfs een aantal juffen mochten mee genieten van de macaroni.

Er is weer goed Engels gesproken in de Engelse hoek & de kunstwerken die werden gemaakt in de beeldknaphoek zijn ook weer erg mooi geworden.

De kinderen die met rechttoe hun eigen brug mochten bouwen, wilde eigenlijk helemaal nog niet stoppen. Het was veel te leuk om alles zelf te ontdekken en te maken.

Hulpouders ook weer bedankt voor vandaag! Zonder jullie kunnen we deze leuke en leerzame activiteiten op het leerplein niet realiseren.