Prijs voor groep 8 op het schoolvoetbaltoernooi!

Precies een week geleden vond het schoolvoetbaltoernooi plaats. Op het sportpark van voetbalvereniging RVVH speelden zowel het jongens- als het meisjesteam van De Noord 6 poulewedstrijden en een finalewedstrijd.

De jongens wisten van hun poulewedstrijden 1 wedstrijd te winnen. Hierdoor streden zij in de finaleronde voor plek 11/12. Ondanks een vroege voorsprong ging deze wedstrijd toch verloren. Aan de inzet heeft het in ieder geval niet gelegen. Complimenten jongens!

De meiden wisten in de poulewedstrijden een mooi aantal (doel)punten bij elkaar te spelen. Hierdoor werden zij 2e in de poule en dus gingen zij in de finaleronde op voor plaats 3/4. Na een gelijkspel in de reguliere speeltijd moesten penalty’s de doorslag geven. Gelukkig in het voordeel van De Noord! De meiden wisten de penaltyserie te winnen en gingen hierdoor met de derde plaats aan de haal. Goed voor een mooie beker! Klasse meiden! We willen de organisatie van het schoolvoetbaltoernooi hartstikke bedanken voor de leuke dag!