Groep 8 is gestart met de activiteitenweek!

Nog vijf schooldagen en dan zit de basisschoolperiode er voor deze kanjers op.. Nadat we gisteren al pannenkoeken hebben gebakken en gegeten, is de activiteitenweek vandaag toch écht van start gegaan.

Met alle kinderen hebben we in het buitenzwembad van De Louwert gezwommen en genoten van het prachtige weer! Met een lange en snelle glijbaan, glijpaal, drie baden, ligweide, voetbalveld en wat lekkers te eten, was het genieten geblazen voor groep 8.

Morgen gaan we in de bioscoop de nieuwe Incredibles (2) film bekijken en hebben we ‘s avonds een BBQ. Donderdag bowlen we bij de Theetuin. Vrijdag is de musical voor de opa’s, oma’s, broers en zussen. Tevens zullen we ‘s middags de liedjes zingen voor de groepen 1 t/m 4!

Meer foto’s zijn vanaf morgen op de website te vinden. In de loop van de week worden recente foto’s toegevoegd.