“Vliegensvlug”

Vandaag heeft de klas een heel erg leuk grapje uitgehaald waar ze van tevoren niet over hadden nagedacht.

Er zijn in onze klas een aantal vliegen, waardoor we goed op moeten letten op ons digibord. Aangezien het bord heel gevoelig is, hebben de vliegen het momenteel erg naar hun zin in groep 6.

Toen de juf even wat materiaal in een andere klas was brengen, zat er een vlieg op het digibord en stond ineens de software van Natuniek op. De kinderen pakten “vliegensvlug” hun Natuniekboek en deden alsof ze druk bezig waren met de biologieles.

De juf kwam snel terug en begon enorm hard te lachen.. De reactie van de kinderen was “dit moesten we doen van de vliegen”. Wat een lol hadden we met zijn allen!

#vliegen #vliegensvlug #vliegop