Presentaties in groep 6

Vanmiddag hebben de kinderen uit groep 6 hun muurkrant mogen presenteren aan de rest van de groep. Elk groepje had een les van een hoofdstuk van aardrijkskunde gekregen. Deze gingen zij gezamenlijk voorbereiden d.m.v. samenvattingen te maken, tekeningen, belangrijke woorden op te schrijven etc.

De kinderen hebben de afgelopen periode een aantal momenten gehad om dit samen voor te bereiden. Er was een goede taakverdeling en iedereen wist wat er van hem/haar werd verwacht.

Vandaag was dan eindelijk het moment om de presentatie te geven. Wat ongemakkelijk en soms wat zenuwachtig werd er erg goed gepresenteerd. Goede uitleg, duidelijke sprekers en nieuwe informatie werd overgebracht aan de rest van de groep.

De resultaten mogen er wezen en alle groepen hebben elkaar feedback gegeven.

#samenknap #taalknap #beeldknap