De eerste week in groep 6

Wat is het snel gegaan zeg. De eerste week in groep 6 zit er alweer op. Wat hebben we een leuke groep!

Het werken met de Chromebooks was uiteraard het allerleukst voor de kinderen deze week. Wat was het spannend, leuk, soms moeilijk, maar ook leerzaam om ermee te werken. De kinderen waren aan het eind van de week al een stuk handiger en wisten al steeds meer wat ze wel en niet konden doen met hun Chromebook.

We hebben al geschiedenis, aardrijkskunde en topografie gehad. Voor topografie hebben de kinderen zelfs al huiswerk gehad, dit vonden ze erg spannend en leuk! (Hopelijk blijft dit zo).

We hebben met de hele klas de klassenregels gemaakt en iedereen heeft zijn/haar handtekening eronder gezet. Zo is het voor iedereen duidelijk hoe wij met elkaar omgaan. Er is een leuke groepsfoto gemaakt en foto’s voor onze verjaardagskalender.

We hebben een gezellige eerste schoolweek achter de rug.

Iedereen een heel fijn weekend!