Sinterklaas is weer in Nederland

Wat is er gebeurd in de klas van de Gorilla’s? Vanmorgen kwamen de kinderen de klas in en wat zagen zij…de klas is veranderd. De bouwhoek en de huishoek zijn omgetoverd in een Sint en Pietenhuis! Er zijn verkleed kleren, een open haard met echte lampjes, een werkkamer voor Sint en een inpak tafel. Op de tafel liggen grote kleurplaten waar de kinderen samen op mogen kleuren. Er zijn ook een heleboel leuke Sint spelletjes. Vandaag hebben de kinderen al heel leuk gespeeld. Sint werkte hard in zijn werkkamer, schreef in het grote boek en moest veel bellen met de pieten. Ook zij waren druk bezig in de keuken en ze kunnen al heel goed “pepernoten” tellen! De kleuters genieten heel erg van deze gezellige maar ook wel spannende tijd. We gaan nog veel mooie dingen maken. En we hopen dat Sint het komt bekijken als hij bij ons op school komt op zijn verjaardag.