Opening project Winter

Wat een verrassing was er vanmorgen op school! Alle kleutergroepen mochten in de speelzaal komen zitten.
De kleuters zaten gezellig bij elkaar op de banken toen opeens Olaf De sneeuwpop binnen kwam. De kinderen waren heel verrast en enthousiast.
Olaf kwam een winterboekje voorlezen. Het ging over een zomervriendje van eekhoorn die een winterslaap ging houden. Gelukkig maakte eekhoorn een sneeuwpop als wintervriend.
Zo was eekhoorn nooit alleen! Toen het boekje uit was mochten de groepen op de foto met Olaf.
Daarna ging iedereen weer naar de klas terug. Daar hebben we al een winterhoek met een sneeuwpop, een iglo, schaatsen en skischoenen. Maar er kan nog veel meer bij. We gaan het de komende weken over dieren in de winter hebben, over de Noordpool en de Zuidpool en de Olympische winterspelen. Helpen jullie mee om daar spullen/boekje e.d. over te verzamelen?