Juffendag en doordraaimiddag Gorilla’s

Afgelopen maandag hebben we juffendag gevierd. Wat zijn we verwend door alle kinderen en hun ouders! Dank jullie wel!
Voor de lunch werden de kleuters op pannenkoeken getrakteerd. Wat hebben ze zitten smullen zeg! ’s Middags werd er heerlijk gespeeld tijdens het waterfeest dat werd afgesloten met een ijsje.

Dinsdagmiddag waren de kinderen “op visite” in hun nieuwe klas. Dat was reuze spannend, maar ook heel erg leuk! Sommige kinderen blijven bij ons, maar worden nu de Gekko’s. Zij krijgen in die klas weer nieuwe kinderen als vriendje of vriendinnetje. Op de foto’s kunt u zien hoe gezellig ze daar hebben gespeeld. Volgend schooljaar gaan we weer leuke dingen beleven met elkaar.

Voor nu willen wij alle kinderen die naar groep 2/3 en groep 3 gaan heel veel plezier en succes wensen. Ook wensen we Juna heel veel plezier op haar nieuwe school in België. Wij willen alle ouders bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen dat jullie in ons hebben. We wensen jullie allemaal een heel fijne vakantie en zien jullie na de vakantie vast weer terug!
Met zonnige groeten,

Juf Wilma en juf Bernadette