Bouwkeet op schoolplein!?

Toen we vanmorgen op school kwamen, stond daar opeens een bouwkeet. Hoe komt die nu hier? Wie heeft hem daar neergezet en vooral waarom?
Het was een groot mysterie….maar dat werd al snel opgelost door de Gorilla’s. Nieuwsgierig als wij zijn, gingen we snel buiten kijken. Op de strobalen die er voor liggen konden we klimmen en naar binnen gluren door het raam. Er lagen allerlei papieren, een boek over kastelen, een bouwhelm, werkschoenen en gereedschap. Toen Jayden de sleutel vond die ingepakt op het stro lag, konden we binnen poolshoogte nemen. We snapten al gauw wat hier aan de hand is: de bouwpieten zijn in de buurt. Natuurlijk! Sint wil graag een nieuw kasteel bouwen in Spanje! En zijn bouwpieten zijn er al mee bezig. Wij gaan Sint helpen in de klas. We gaan allerlei kastelen bouwen en tekenen, zodat Sint kan kiezen wat hij graag wil. Daar zijn we binnen ook meteen mee begonnen. Nog maar een paar nachtjes en dan kunnen we het aan Sint laten zien….