Verkeersregels leer je het beste van de politie!

Vandaag kregen wij bezoek van een politieagent, de vader van Silvan, in de klas.

Hij kwam ons vertellen wat de politie allemaal in het verkeer doet. Aan welke regels moet je je houden, waarom is dat zo belangrijk en wat krijg je als je dit niet doet.

Natuurlijk waren de kinderen ook erg nieuwsgierig naar zijn uniform, hier kwamen een heleboel vragen over.

Daarna mochten de kinderen in groepjes naar de politieauto gaan kijken. Wat zit er allemaal in de politieauto en hoe kan je zien dat het een politieauto is. De sirene was de favoriet van veel kinderen, al was het wel even oren dichthouden, wat is dat geluid hard!

De vader van Silvan, meneer de politieagent, bedankt voor deze zeer leerzame les, wij zullen ons aan de regels van het verkeer houden.