, , , , ,

De Noord rent de Feyenoord FunRun

Zo’n 30 kinderen van De Noord hebben afgelopen woensdag meegedaan aan de Feyenoord FunRun. In en rondom stadion De Kuip werd door de kinderen 800 meter afgelegd. Door de spelerstunnel, langs de persruimte en over het veld. Op plekjes waar je normaal nooit komt, hebben de kinderen hardgelopen. Dat allemaal om voor het Sophia Kinderziekenhuis een mooi bedrag op te halen. Goed gedaan allemaal!

,

De tweede zwemles

Dit moet ik even vertellen…….de kinderen die in het eerste bad zijn gestart hebben zo hard hun best gedaan, dat ze vandaag al naar het volgende badje mochten!!!!!

Wat een verrassing!De badjuf zei zelfs:” Als ze zo snel gaan komen ze misschien nog wel in het diepe.”

Maar ook de andere kinderen hebben weer erg hun best gedaan. Ze zijn echte waterratten. Ze waren vanmiddag dan ook erg moe toen ze naar huis gingen.