OZHW
OZHW is de stichting voor openbaar basisonderwijs en voortgezet onderwijs in Barendrecht, Ridderkerk en Zwijndrecht. OZHW telt 16 individuele basisscholen en 7 VO scholen, verdeeld over diverse locaties, die middenin de samenleving staan.

Bij OZHW hoor je er helemaal bij! Onze scholen bieden stuk voor stuk een veilige en inspirerende omgeving voor uw kind. Op de openbare basisschool voelt ieder kind, met zijn of haar unieke achtergrond en kwaliteiten, zich thuis. Elkaar respecteren en ondersteunen, zijn belangrijke waarden die kinderen juist op onze openbare scholen meekrijgen. We leren van en met elkaar. Leerkrachten, kinderen en ouders worden uitgedaagd actief mee te denken en te werken aan een prettige school.

Wij zijn “meesters” in ons vak! Onderwijs is vakmanschap en onze leerkrachten werken met hart en ziel aan goed en prettig onderwijs. Wij halen daarom het beste uit uw kind.

Wij groeien met je mee, OZHW groeit mee met haar tijd en omgeving. Dit doen wij door initiatieven, ideeën, opvattingen en reacties van anderen serieus te nemen. OZHW geeft ruimte aan de ontwikkeling van uw kind als individu. Een solide basis voor de kinderen van nu, de evenwichtige en maatschappelijk betrokken volwassenen van de toekomst.

OZHW

Bezoekadres: